Η νέα στρατηγική του Κυριάκου Μητσοτάκη

720_65e822f5e9cd828da2cdec4d47a94585

Να μην θολώνει το μήνυμα και να φτάνει «καθαρό» στους πολίτες ήταν το πρώτο πράγμα που έδωσε σημασία  η νέα εκπρόσωπος της Ν.Δ Μαρία Σπυράκη με το που ανέλαβε, στην πρώτη σύσκεψη που είχε με το επικοινωνιακό επιτελείο  στα κεντρικά γραφεία του κόμματος.

Στόχος και δικός της είναι να υπάρχει ενιαία γραμμή, απ όλα τα στελέχη κάτι που τονίστηκε στη σύσκεψη που έγινε έτσι ώστε, το μήνυμα της Νέας Δημοκρατίας να φτάνει ανεμπόδιστα στους ψηφοφόρους.

«Θέλουμε να ασχοληθούμε με τα σοβαρά προβλήματα αυτά που συναντά και αντιμετωπίζει ο μέσος Έλληνας πολίτης και μόνο με αυτά, αλλά όταν η κυβέρνηση ασχολείται με το «πετάει, πετάει» του κ. Τσίπρα  ή την ινδική κάναβη με τον Ν. Καρανίκα, οι απαντήσεις τότε και οι δικές μας θα είναι ανάλογες», αναφέρουν στελέχη του επικοινωνιακού τομέα που  έδειξαν το νέο τρόπο γραφής στις ανακοινώσεις τους όταν έγραψαν για την κυβέρνηση τη φράση «τι πίνει και δεν μας δίνει».

Η αλλαγή της επικοινωνιακής ομάδας της Ν.Δ ήταν μέρος των αλλαγών που έκανε ο Κυριάκος Μητσοτάκης τοποθετώντας την 12μελη επιτροπή συμβούλων με συντονιστή τον κ. Γ. Γεραπετρίτη αλλά και το νέο ΔΣ του ιδρύματος Καραμανλή. Πρόκειται όπως αναφέρουν συνεργάτες του αρχηγού της ΝΔ , «για  μια κίνηση που δεν είναι μόνο συμβολική, αλλά και ουσιαστική γιατί με τον τρόπο του ο κ. Μητσοτάκης θέλει να δείξει πως εφόσον εκλεγεί πρωθυπουργός, θα κυβερνήσει με νέα πρόσωπα, ανανεώνοντας το στελεχιακό δυναμικό του κόμματος». Αυτό έδειξε  όταν σημείωσε ότι «τα πρόσωπα ( 12 σύμβουλοι)  έρχονται να ικανοποιήσουν το αίτημα της κοινωνίας για ανανέωση της πολιτικής  σχεδιάζοντας τις απαντήσεις στα πραγματικά προβλήματα».

Στόχος του αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας είναι στην επόμενη βουλή οι νέοι βουλευτές στην κοινοβουλευτική του ομάδα να είναι από 65- 80 μαζί με τους παλαιούς. Εκεί αποσκοπεί και όλη η προετοιμασία του αλλάζοντας τομείς είτε στο επικοινωνιακό τμήμα είτε σε επίπεδο συμβούλων.

«Οι 12 σύμβουλοι του κ. Μητσοτάκη με διαφορετικές αφετηρίες ο καθένας, είναι κάτι σαν σκιώδεις σύμβουλοι, όπως εκ των ΦΕΚ προβλέπονται και για τον πρωθυπουργό κ. Αλ. Τσίπρα», αναφέρει ένας εκ των συμβούλων αυτών που έχει μακρά εμπειρία στα οικονομικά και διαθέτει όπως λένε  στη Ν.Δ χαριτολογώντας «ένα κιλό πτυχία».

Οι συγκεκριμένοι θα έχουν απ ευθείας επικοινωνία με το επικοινωνιακό επιτελείο, και θα βοηθούν όταν χρειάζεται με εξ ειδίκευση στοιχείων σε απαντήσεις προς την κυβέρνηση ενώ  θα εμπλουτίζουν τα επιχειρήματα του κ. Μητσοτάκη στον πολιτικό διάλογο διότι όπως αναφέρουν «πρέπει ο διάλογος να γίνει πάνω στα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας και όχι στην ατζέντα που θέλει η κυβέρνηση και για όποια θέματα την βολεύουν».

Στην αξιωματική αντιπολίτευση είναι φανερό με όλες αυτές τις κινήσεις ότι προετοιμάζονται για εκλογές είτε αυτές έρθουν νωρίτερα είτε γίνουν στην ώρα τους. Ο κ. Μητσοτάκης ενεργοποιεί όλο τον κομματικό μηχανισμό και το ανθρώπινο δυναμικό. Καθημερινά ο λεγόμενος «πρωινός καφές» γίνεται με τα μέλη της επικοινωνιακής ομάδας παρουσία του κ. Μητσοτάκη στις 08: 30 και στη συνέχεια παραμένουν μόνο τα μέλη της ομάδας και σχεδιάζουν τις παρεμβάσεις τους είτε σε επίπεδο προέδρου είτε σε επίπεδο στελεχών σε ότι έχει να κάνει με συνεντεύξεις σε ραδιοφωνικούς σταθμούς και τηλεοράσεις.

Επίσης σχεδιάζεται αν και πρέπει να παρέμβει ο Κυριάκος Μητσοτάκης με φυσική παρουσία όπου κρίνεται, ακόμη και αν πρόκειται για τη βουλή ώστε να δίνει την εικόνα ότι συνεχώς βρίσκεται κοντά στους πολίτες.

Το βασικό πάντως από τις πρώτες συναντήσεις και το νέο αφήγημα της επικοινωνιακής ομάδας που αποτελεί τη προμετωπίδα του κόμματος  αλλά και του ίδιου του κ. Μητσοτάκη είναι το σλόγκαν: « Όλοι να λέμε τα ίδια με ενιαία άποψη και πολιτική γραμμή η οποία πρέπει να διαχέεται στη συνέχεια και προς τα κάτω».